Coachingkira Vlogi: Käsipäivä

MUN KÄSIPÄIVÄNI

Jonkun verran tulee kysymyksiä siitä, mitä itse puuhastelen salilla. Joten tässä tämän hetkinen yläkroppatreenini.

Tasapuolisuuden vuoksi vlogiin tulossa myös jalkapäivän treenini.

 

yläkroppatreeni
Hauiskääntö seisten käyrätangolla. ❤

 

Ohjelmassa olevat ovat kaikki tällä hetkellä suuria suosikkejani, joskin tällä erää ultimate suosikkini, rintapunnerrus, puuttuu – vaihtelu virkistää. 😀

 

Tsekkaa video ja kerro, löytyikö oma suosikkisi videolta! Mikä on suosikki yläkroppaliikkeesi?

 

Painot ovat yksilölliset: stikkaa sellaiset painot, että tekniikka säilyy & viimeiset toistot tuntuvat.

 

 

TREENI:

Leuanvedot (avustettu) 6 x 8

Yhden käden vauhtipunnerrus 4 x 12-15

Ylätalja lapiokahvalla 4 x 12-15

Hauiskääntö käyrätangolla 6 x 8-10

Yhden käden tuettu kulmasoutu 4 x 12-15

Ojentajat TRX:llä 4 x 15

– tauot sarjojen välissä 30 sek

 

Testaa ja kerro kommenteissa mitä diggasit! Woop woop!

 

Ps. Olethan äänestänyt jo suosikkiasi Inspiration Blog Awardseissa? Mut löytää kategoriasta Vuoden Energisin. 💥💪

 

Treeni-iloa uuteen viikkoon,

x Kipa

 

 

 

Äänestä blogiani Inspiration Blog Awardseissa

 

Äänestä blogiani Vuoden Energisin -kategoriassa. Tässä sarjassa ehdolla olevat vaikuttajat ovat motivoineet muita tekemään parempia ratkaisuja arjessa sekä luoneet ympärilleen tsemppihenkeä ja hyvää fiilistä!

 

Klikkaa kuvaa & vaikuta!

äänestä

♡♡♡ Kiitos! ♡♡♡

(Visited 887 times, 1 visits today)
kira

Instagram: coachingkira Snapchat: kipatiivola **** KTM Auktorisoitu Personal Trainer TrainerLab-kouluttaja Työhyvinvointivalmentaja Elämäntaidon valmentaja Ryhmäliikunnan ohjaaja Yrittäjä Bloggari

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 9
Tykkää jutusta