Tsekkaa kirjoitussarja! Säännöllinen ateriarytmi, suositukset ja aterioiden koostaminen

Koska tietoa on nykyään niin paljon, niin sen etsimiseen kuluu koko ajan jatkuvasti
enemmän ja enemmän aikaa. Hommaa ei myöskään helpota se, että tietomäärän ollessa suuri perusasiat
hukkuvat taidokkaasti kaiken hifistelyn alle.

 

Välillä sitä saattaa tuntua siltä, että et edes enää tiedä mitä se kuuluisa säännöllinen ateriarytmi enää oikein tarkoittaa ja miten se ruoka pitää mihinkin aikaan nyt sitten koostaa.

Tadaa, ei hätää! Keräsin teille infopaketin, jossa on säännöllisen ateriarytmin perusteet. Joten ei muuta, kuin klikkaile alta!

 

Ateriarytmi

ATERIARYTMI: MITÄ, MISSÄ, MILLOIN?

Ennen kuin viime vuoden alussa pistin niin sanotusti kirjoitushanat Terveysblogi.fi:ssä kiinni ja siirryin FitFashionille Coachingkiraksi, kirjoitin kattavan kirjoitussarjan ateriarytmeistä.

 

Sarjassa käsitellään aihe kerrallaan seuraavat asiat. Klikkaa alla olevia linkkejä, lue ja kerro kommenteissa, mitä ajatuksia tai kysymyksiä sinulle tulee.

 

Miten löydät itsellesi sopivan ateriarytmin?

Säännöllinen ateriarytmi: aamupala

Säännöllinen ateriarytmi: lounas

Säännöllinen ateriarytmi: päivällinen ja iltapala

Säännöllinen ateriarytmi: välipalat

 

ateriarytmi

FITFASHION SNÄPPIVIIKKO TULOSSA – VKO 19!

Viikko 19 heilahtaa FitFashionin snäpissä meikäläisen johdolla. Tulkaatten kurkkasemaan ja moikkaamaan sinne viikon päästä. Kysymyksiä ja kuulumisia otetaan vastaan – minkälaiset snäpit sua kiinnostaa eniten? 🙂

 

Hei upeeta Vapun odotusta kaikille!
x Kipa

 

KURKKAA MYÖS:

Nopea kotitreeni – tarvitset vain villasukat!

 

*** Seuraa minua ***

FacebookYouTubeBloglovin

 

*** Instagram: coachingkira_wellness ***

coachingkira

 – Moikku! –

(Visited 4 596 times, 1 visits today)
kira

Instagram: coachingkira Snapchat: kipatiivola **** KTM Auktorisoitu Personal Trainer TrainerLab-kouluttaja Työhyvinvointivalmentaja Elämäntaidon valmentaja Ryhmäliikunnan ohjaaja Yrittäjä Bloggari

2 vastausta artikkeliin “Tsekkaa kirjoitussarja! Säännöllinen ateriarytmi, suositukset ja aterioiden koostaminen”

  1. Kukkeliskuu ja ihanaa lauantaita ilopilleri 💛💛 täällä oon edelleen😂 luen kyllä aina kaikki juttusi no koska ne vaan on niin järkiasiaa ilman piiperrystä ja juuri tätä maanpäälle-palautusta ihmiset taas kaipaa! Hyvä ja jes! Syömisestä on tehty niin vaikeaa ja toisaalta juuri pelottavaa kun kaikki sairastuttaa lopulta ja tämä pelonilmapiiri ja itsesyytösten määrä vääränlaisesta syömisestä ja elämästä vie kyllä loputkin ravinnon terveysvaikutukset mennessään koska kaikkien vihollisten äiti STRESSI tulee kuvioihin jolloin on se ja sama syötkö pullaa vai kurkkua sillä stressi se sitä elimistöä eniten tuhoaa. Kärjistetysti. Toki terveellisellä ruualla saa stressin vaikutuksia laimennettua mut you got the point 😁 ja hei teidän BOSSe 😍😄 mikä ihana ruttunaama hän onkaan 😍 ONNEA VANHEMMILLE ❤ Aurinkoista viikonloppua ilojengi 😘😘😘

    • Moikka ihana!! Oooo, olipa hienoa nähdä kommenttisi täällä! ❤️🍓

      Musta kans toi on hassua, että terveydellä – tai lähinnä sen optimoimattomuudella- pelotellaan. Fakta on se, ettei ihmiskeho ihan pienestä kupsahsa. 😀 Maailmaan mahtuu pelonlietsontakerhoja ja pirnmaalaamiskerhoja enemmän, kuin laki sallii.😅😅

      Hei toi stressi on niin supertärkeä pointti! Sillä saattaa olla kauaskantoisia vaikutuksia, ja kroonistuneena ei oikeasti mikään pikkudilemma.😉

      Haa, kiitos! On tää ollut kyllä onnellista aikaa!! Toki aika rankkaa, mutta päivääkään en vaihtaisi pois!❤️🙋

      Ihana sinä, hyvää alkavaa viikkoa!
      Halauksin,
      Kipa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 24
Tykkää jutusta